Livet leker

Vecka 41 börjar lida mot sitt slut och jag kan inkassera en massa nya timmar i träningsdagboken så både jag och min tränare blir nöjda... Nej inte denna vecka heller, istället kan jag skriva in 6 sjukdagar (idag lördag) förmodligen en till imorgon. Så nu när jag inte kunnat träna har jag haft lite tid över. Den tiden har till största del slutat i min säng, underbart. Men även lite plugg har jag hunnit med.


Ännu en vecka har jag blivit påmind, om att man har valt fel linje. Ifall man inte vill plugga hemma, men de vill man ju som tur är... Två prov har de blivit, fysik och biologi plus några inlämningsuppgifter. Fysiken vann jag i alla fall (gick först). Får se om jag har bäst resultat också, förmodligen inte. Det andra provet gick segare och jag kom på nedre delen av klassen och med all sannolikhet likaså på resultatet.


Medans min rumskompis Simon har gått till hallen och roat sig med innebandy, har jag setat kvar ensam i lägenheten, räknat matte och varit allmänt less. Ingen toppen vecka alltså men de som är skönt är att jag bara har inflammation i ena benhinnan, de kunde vara betydligt värre!


Efter en vecka med många långa härliga sovmornar, ett verkande ben, ett stort fettväck, och en massa fotboll via FIFA är de bara å ladda om. Syreupptagnings test ska göras v.43 så bered er på ett nytt inlägg där jag förhoppningsvis kommer vara lite mer positiv.



Hade

/Emil  för Team Sunpocket  


Kommentarer
Postat av: Fifa-Kungen

Varför inga resultat från FIFA-matcherna? Kan det vara så att du får stryk av Simon hela tiden? :)

2008-10-11 @ 15:49:05
Postat av: Anonym

Absolut inte, jag skrev inte ut resultaten för simons skull!

2008-10-11 @ 16:36:56
Postat av: Anonym

eller så var det för din egen skull... :)

2008-10-11 @ 19:38:19
Postat av: Coachen

Emil!

Det är bara at snyta ut och komma igen.

2008-10-12 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0