Lugn dag

Tja!

Eftersom jag fortfarande har ont i halsen så blev det vila även idag, så dagen har spenderats med mr Bornström och vi var en sväng till Falun där vi ängnade oss åt våran favorit sysselsättning nämligen minigolf på slussens äventyrsbana! och det slutade som nästan alltid annars med att Bornström tar ledningen i början och sen får han det berömda bendarret på slutet och slår bort sig, men dagen till ära lyckades han varefall få till ett särspel som jag tillslut vann med 3 slag tror jag men det ska tillläggas att särspelet var över 18 hål! Efter golfen blev det en god lunch på mc donalds och sen en liten runda på stan. Nu ska jag kolla på sporten och sen blir det nog att lägga sig så man blir frisk snart.

Ha de gött /Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0