Idre dag 1

Hej!

Termometern visade -19 grader när jag vaknade imorse men temperaturen steg lite till starten tror jag varefall, vet inte riktigt hur kallt det var med inte varmt varefall! Loppet gick över förväntan och jag kännde mig riktig pigg, vi körde 3 varv på en 3,3km och jag orkade ligga på bra under alla varven och jag fick hela tiden possitiva tider ute efter banan. Jag kom i mål som ledare men sen kom den riktigt duktiga Britten Andrew Young in 9 sek före mig så jag slutade på en 2:a plats vilket jag är väldigt nöjd med eftersom jag brukar åka bättre på klassiskt så var det riktigt skönt att få till ett bra skatelopp! Halli gjorde också ett bra lopp och slutade på 4:e plats ca 25 sek bakom segraren.

Imorn väntar 10km klassiskt, får se hur pigg man är men vi satsar på en ny pallplats de vore gött!

Resultat hittar ni här: http://www.idresk.w.se/Res_idre_20101204.pdf

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0