Etapp 2

Hej!

Nu har jag klarat av andra dagenm på o-ringen, dagen till ära var det som sagt masstart över 7.7km.

Loppet började i ett ganska snabbt tempo till första kontrollen och fortsatte sen mot andra men det blev lite kontrollletande vid andra så jag tror att nästan hela fältet var ihop igen. Sen fortsatte det i ett rätt bra tempo utan några jätte bommar, jag hamnade i en klunga på typ 5-6st som var ihop ända in mot upploppet men ovan orienterare som man är så gjorde jag en dålig stämpling vid sista kontrollen så jag blev lite efter in på upploppet men spurtade till mig en 3e plats varefall 3sek efter 1an och 1sek efter 2an så jag är ganska nöjd varefall trots att jag hade siktet inställt på seger! Men får ta nya tag imorn igen då det är inviduell start igen över 9km. Jag ligger för övrigt på 5e plats i totalen och jag har inte jätte långt upp till pallen tror jag så jag siktar på det. Hörs imorn

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0