Hemma igen

Tjena!

Nu är jag hemma igen efter en kul men regning o-ringen vecka. Som Bornström skrev häromdagen så tog batteriet slut i datorn så jag kunde inte uppdatera efter 4 och 5 etappen, så här kommer en kort sammanfattning:

4e etappen var massstart på 9.8km och där var vi 4st som kom samtidigt till näst sista kontrollen och skulle göra upp om segern men oturligt nog så lyckades jag ramla precis innan sista kontrollen så då var det loppet kört men det är ju sånt som händer!

5e etappen var jaktstart på ca 8.5km baserat på veckans tidigare resultat där jag skulle gå ut som 9a trodde jag men när jag kom till starten så upptäckte jag att jag skulle gå ut som 6a plus att jag skulle starta 10min tidigare än jag trodde så jag vart lite små stressad när jag kollade på klockan som visade 9.43 och jag skulle starta 9.41 så innan jag hade fått på mig nummerlappen och fått kartan så var jag ca 3.30min sen till starten men annars gick loppet ganska bra och jag lyckades varefall plocka in en placering och slutade på en 5e plats.

Nu är jag hemma i Borlänge igen men bara tills imorn då jag åker upp till Bruksvallarna för elitlägret mån-fre och sen hoppar jag på Domnarvets läger fre-sön så jag blir där uppe hela veckan. Nu ska jag kolla lite på fridrotts vm, har ju inte kunnat följa det alls under veckan så måste kolla "ikapp" lite nu!

/Simme

Kommentarer
Postat av: Waka waka

Skulle vi läsare kunna få en update från Gustav E om 6.e etappen på O-ringen?

2010-08-02 @ 10:48:58
Postat av: Anonym

Ts tv ska försöka få tag på gustav för en kommentar, :)

2010-08-02 @ 13:50:11
URL: http://teamsunpocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0