Intervaller

Tjenixen!
Idag var det intervaller på bana som stod på schemat för domarvets Goif, Det var Robin och Simon från Team sunpocket som var med och Joakim Lindstedt och Johan Montén + Emilia Lindstedt som numer åker för Sundbyberg.
Vi Började med en uppvärmning upp till mellsta sprang en kilometern och vände sedan tillbaka till gamla klassiska Kvarnsvedens IP igen! En vända på ca 3 km nånting sådant, Sedan var det 1000,800 och 400 meters intervaller som stod på schemat!
Dock inte för mig som sprang så gott jag kunde men för dom andra ;)
Jag tog lite kort när dom sprang och jag vilade lite extra så ska försöka få in dom på datorn senare så kan ni få en lite djupare inblick i dagens pass :)
Hörs kanske senare!
Bjuder på en låt också!
//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0