Löpning och minigolf

Tjena!

Min dag började med att jag var på massage kl 8 imorse pga av ryggont tror det blev efter banintervallerna i söndags men nu är det om inte bra varefall bättre. Direkt efter massagen var jag och Emil upp till mellsta och sprang ett lungnt löppass på 1.20 vi klämde in 6 impuser under passet också eftersom jag inte har kunnat springa på några dagar pga av ryggen så kännde jag att jag var tvungen att köra ett pass inför nästa veckas o-ringen. Efter löpningen var jag och klippte mig och sen var jag och Bornström upp till mellsta igen men nu för en minigolfrunda eftersom jag vann sist så ville han ha revanch men det gick inte den här gången heller, jag vann lätt på 42 slag mot hans 50 om jag inte minns helt fel! Imorn drar jag som sagt ner till Örebro för o-ringen där jag ska springa oringen challenge 10km lätt orientering varje dag, så det kommer inlägg efter varje etapp med resultat och förhoppningsvis nån bild.

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0