Minigolf

Hej!

Det blev ingen go-kart idag, det blir imorn istället fast tyvär utan mig eftersom jag jobbar då. Men jag Bornström och Wuopi var upp till mellsta och lirade lite minigolf varefall, efter en lysande start av bornström som snabbt gick upp i en 4-5 slags ledning så kom det berömda bendarret för han efter ungefär halva banan så tillslut tog jag hem det hela 1 slag före Wuopi och 6 före Bornström. Efter golfen var vi en sväng till sportfältet och kollade på fotboll, sen drog vi och käkade pizza och sen tillbaka till sportfältet igen! Imorn har jag tänkt ta en kortare löprunda på morgonen innan jobbet, börjar kl 11 så hinner inte med nått långpass, sen efter jobbet blir det grillning hemma hos familjen Janjons för min del. Nu ska jag äta lite glass vi hörs imorn!

/Simme 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0