Vilken dag!

Vilken helt fantastiskt underbart fin dag!
Håller ni inte med mig? vädret är obeskrivligt fint! Pengar Rullar in och till och med en vinst på tennis för mig!
Men jag tar dagen i korthet från imorse, Tog en timmes rullskidor imorse såg att farmor ringt ca 10 gånger, Åker till sommarstugan myser där i några timmar åker hem och spelar tennis mot Wuopio som är gammal Dm 3a i tennis, Jag vinner med 6-0 6-0 Men woupio hade stora problem med spelet men fick ändå in 2 servess på mig!
Sedan Handlade jag lite mat på ica maxi och drog hem och satsade 300 på Spanien när oddsen stod på 2.80!
vann 840 och har totalt spelat in 2824,62 Vilket känns smått otroligt! Vilket gött VM måste jag säga!
vatten
//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0