Ännu en rubrik

Det var igår det skulle ske, jag började med att ladda upp med en match mot Anton Enberg 6-3  6-0 skrevs siffrorna till min fördel och jag var inte nöjd med nånting! Stora problem med serven, backhanden och forehanden! Energin försvann ur mig och jag funderade på att kasta in handduken tills nästa match...
Anton skjutsade hem mig och jag tog en power napp i bästa ishockeystil jag tog ett lättare mellanmål och bestämde mig för att ge det ett försök! Efter att dagen innan fått storstryk ville jag nu få min revansch!
Nu skulle Simon allt få slita! MEN Simon är bäst i världen på att psyka sönder mig och nu tog han fram ett nytt trick...
Ett nyinköpt racket för ettusen sexhundra ... Hur skulle jag nu ha en chans?
Matchen började och det blev 40 lika i varje gem! Men jag hade inte fokuseringen att klara av det i dom avgörande lägena utan simon rann ifrån till 6-2.. Inför andra sett försökte jag desperat byta racket men det dröjde inte länge innan det flög i backen och jag fick byta tillbaka till det nya racketet, Dock lyckades jag hålla stången till 5-5 efter att Simon nonchalant släppt in mig i matchen igen, Dock vann Simon igen med 7-5 .. Besviken fick jag vända hem igen... Men imorgon (Onsdag) Hoppas jag kunna få en ny match! Och med gudarna på min sida kanske jag kan lyckas!
Solnedgång
(Är väder gudarna på min sida imorgon?)


// Team manager Bornström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt som skriver Team manager efter varje blogginlägg! Ska sluta läsa denna värdelösa blogg!!!

2010-07-02 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0