Midsommar

1        x         2
16:00
Nordkorea - Elfenbenskusten
1.36
4.75
9.50
16:00
Portugal - Brasilien
2.30
2.95
3.52
20:30
Schweiz - Honduras
6.65
3.90
1.55





20:30
Chile - Spanien
1.45
4.35
7.50




Midsommar tipset a lá Team Sunpocket

Elfenbenskusten är piskade att storsatsa i offensiven, Det kommer öppna enorma ytor för nordkorea,
Men jag tror fortfarande att Elfenbenskusten vinner! Tips 1-4


Portugal kommer satsa allt på defensiven och Brasilien kommer leka samba hela matchen och ta hem den med en klackspark! Riktigt bra odds på Brasilien! Med tanke på att dom möter Portugal som höll på att missa vm slutspelet!Tips 0-2 till brasilien


Schwiez måste ta hem matchen mot Honduras, Lätt att spelet kommer låsa sig när Schwiez inte har någon jätte offensiv när Frei är skadad, Stor chans att det blir oavgjort i denna match! Dock tror jag Att det kommer sluta med seger till chokladlandet,Tips 1-0.
Chile har överraskat stort på mig iallfall! Med en fin anfallsfotboll skulle det inte förvåna mig om dom lyckas kontra in ett mål eller två på spanien! Det vore kul att se vad som händer med Spanien om Chile gör 1-0, Stor chans för kryss känns det som det kan bli här oxå! Skräll varning! Tips 1-1




Jag kommer troligtvis slänga in dagens pengar på brasilien som känns hur stabilt som helst! Men alla mina tips som jag tänker spela på innan matcherna verkar ju gå åt skogen så vi får se hur det blir med det spelet ;)
Glad midsommar alla! // BornströmMidsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0