24 juni

Tips tävlingen går vidare!
Vi summerar dagens resultat!


Slovakien-Italien 3-2      (Riktig rysare)

Paraguay-Nya zeeland 0-0  (sömnpiller)

Kamerun-Holland   1-2     (robben spelade igen)

Danmark-Japan 1-3   (uruselt danmark!)

Och så här står pengakontot på just nu!

Simon:718,89
Robin:928,62


Kommentar Robin: Tur som en toking spelade jag trots allt inte på Danmark idag! Tur som en toking spelade jag inte heller på hollands matchen! Dock satsade jag 300 på att slovakien skulle vinna! så drog in fina pengar där!
Kommentar Simon:hade lite flyt att japan gjorde 2 frisparksmål eftersom jag hade satsat på att dom skulle göra dom två första målen, sen satsade jag på att danmark skulle göra 3 målet å så blev det ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0