Träningstävling

Hej!

Idag körde vi som sagt tävling i tunneln, 10km skate. Eftersom vi körde på eftermiddagen så var det inte så bra förhållanden utan det var löst och jävligt! Loppet då det gick väl inge vidare för mig men det hade jag inte förväntat mig heller, jag hade svårt och återhämta mig på dom lätta partierna och hade hög puls under hela loppet, men det beror förmodligen på förkylningen jag hade förra veckan. Simon Sveder vann loppet och jag var en ungefär 1 min efter han. Nu är jag hemma i Borlänge och kommer vara det tills tisdag då jag åker på läger i Norge. Imorgon tänker jag köra ett löppass och sen en sväng på gymmet.

Ha de fint! /Simme

Kommentarer
Postat av: sara

tvärtom :)

2010-10-28 @ 18:25:51
Postat av: Simme

Yees :)

2010-10-28 @ 20:11:48
URL: http://teamsunpocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0