Cykel

Tja!

Imorse blev det ett cykelpass för mig på 2 timmar, jag hoppade över rullskidorna efteråt eftersom jag har en lugn vecka nu! man vill ju inte bli övertränad:) Efter träningen så gled jag runt på skid några timmar och sen hade jag 2 lektioner på eftermiddagen. Imorn har vi brutalloppet, ett löptest på ca 11km runt uppe i valberget men jag hoppar över det och kör löpintervaller på bana istället, allt för att "toppa" formen lite till helgen det är även hinderträning imorn kväll.

Ha de gött /Simme

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!

Haft en bra onsdag?

2010-09-09 @ 01:10:00
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0