Hinderträning

Tjena!

Jag har precis kommit hem från Impolas där jag har kollat på EM-kvalet där Sverige krossade San Marino med hela 6-0. Innan det var jag ju som sagt och tränade hinderteknik nere på fridrottsbanan och det gick helt okej tycker jag speciellt vattengraven gick bra. Imorn är det ett långpass på schemat med cykel+rullskidor men jag tror jag väljer att bara cykla om jag får tag i en bultsax villsäga då jag igår bröt av nyckeln till cykellåset, men det löser nog vaktmästarna på skolan imorn bitti!

Ska även slänga in en rättelse angående bilden från löptävlingen efter påtryckningar från båda mina föräldrar, det var jag och min farbror på bilden och inte morbror som jag skrev!

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0