OL Tävling

Befinner mig nu hemma hos Mormor och Morfar i Karlsbyheden där det i helgen firas 70 år !

Dagen har bjudit på Orienteringstävling i skogarna kring Grängesberg. Slängde in en efteranmälan i går kväll i klassen H21 då det såg något tunnt ut i H20 klassen. Det blev ingen höjdardag i skogen för mig då det blev lite för mycket missar, kontrollerna satt inte där jag ville idag. Löpningen kändes i alla fall bra och jag kunde trycka på bra där det behövdes.

Resten av helgen blir lugn för min del då jag laddar för en testa gränsen vecka som börjar uppe i Mora på måndag. Det har planerats in 25 h så det blir till att ligga i riktigt hårt !

/ Gustav 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0