Skola och styrka

Tja!

Nu är det måndag igen och på måndagar har har vi ingen träning på schemat utan vi har bara lektioner (för många enligt mig) men hur som helst har jag vart i skolan och sen efter jag slutade så körde jag ochh Wassberg ett styrkepass. Efter styrkan var vi ner och handlade lite mat och sen tog vi en hamburgare på Sibylla!. Imorn ska vi köra nån form av intervaller i tunneln på morgonen och sen ska jag på hinder träning eftersom jag ska springa skol-sm till helgen 3000m och 2000m hinder är det som gäller.

Här kommer det några bilder från helgens löptävling också:


Precis efter starten (jag som 3:a)


Efter 3km


Andra varvet efter ca 6km


Jag och morbror Ulf efter målgång

/Simme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0