Stålisloppet

Tjena!

Nu har jag precis kommit hem från Sandviken där jag har sprungit stålisloppet, ett 8km stadslopp. Men vi tar det från början, vi skulle springa en slinga på 4km*2 och när starten gick sattes det upp ett riktigt högt tempo direkt och jag och 2 till fick en lucka till övriga fältet direkt på startrakan och efter den första km när jag kollade på klockan så visade den 3.00 så då förstod jag att de tempot skulle jag aldrig orka hela vägen till mål men jag försökte varefall hänga med men efter ca 2km på 6.15 så bestämmde jag mig för att släppa dom andra 2 viket nog var klokt eftersom jag sen paserade 3km på 9.40 å då var jag nog ca 15sek efter dom andra så det var inget dåligt tempo men sen efter varvningen lugnade det ner sig lite där framme då en av dom 2 bara sprang 4km´s loppet så ut på andra varvet var jag ungefär 25 sekunder efter ledaren och jag kände mig ganska pigg och jag såg ledaren framfär mig hela tiden. Jag kom i mål som 2:a 31 sek efter vinnaren och jag var 1min före 3:an i loppet. Jag hade 26.42 så det är jag nöjd med, det var en bra genomkörare för det kommande Lidingöloppet. Imorn har jag planerat att köra 2 pass med löpning på morgonen och sen rullskidor på eftermiddagen. Jag ska försöka lägga in lite bilder från loppet bara jag hittar på sladden till kameran.

Trevlig kväll /Simme

Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Tack ! :) Desamma, men sätt in lite mera bilder :D

2010-09-04 @ 20:31:36
URL: http://annahilpinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0