Vilodag

Hej!

Idag var det riktigt skönt att få sova ut lite för första gången på länge kunde jag sova längre än till 7. Jag tog ju en vilodag idag eftersom jag imorn ska till Sandviken och springa stålisloppet som är ett 8km stadslopp. Dagen har jag tillbringat med Bornström och vi har vart ute och åkt lite moppe, de var ju inte igår man gjorde det så det var skoj! jag har även passat på att chippa mitt nintendo wii så nu blir det till att spela det framöver!. Gurra var förbi här en sväng också för att lämna min lillebror som hade liftat hem från Mora, och han skulle till Grängesberg och springa ol-tävling imorn så det kanske kommer en rapport från han imorn. Nu ska jag kolla på Sveriges EM kval, U-21 laget förlorade precis mot Israel med 1-2 efter en dommarmiss i slutminuterna men hoppas det går bättre för det "stora" laget.

Det kommer en rapport från min tävling så fort som möjligt imorn starten är kl 15.00.

/Simme 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0