O-ringen etapp 1

Tja!

Nu har jag avverkat första etappen på o-ringen dagens bana var 8.7km lång. Jag började ganska bra tycket jag utan några större misstag dom 8 första kontrollerna, men sen blev det lite "bommar" 4 sista kontrollerna så jag slutade på 7e plats dryga 11min efter segraren, löpformen verkar inte riktigt vara på topp för tillfället och jag kunde inte riktigt trycka på som jag ville. Men imorgon har vi massstart så jag säger som Northug "jag hänger tills jag dör" så förhoppningsvis har jag en bra spurt imorn om man orkar hänga med dit! Gurra från teamet är ju också här och han började veckan med en 5e plats i H20 lång efter några småmissar så var han ganska nöjd tror jag. Återkommer efter morgondagens etapp.

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0