Dubbelpass

Tjena!

Idag har jag kört 2 pass, började imorse med klassiska intervaller uppe i tunneln fick ihop 36min efektiv tid så de var bra. Efter intervallerna körde jag lite teknikträning på rullbandet uppe i testlabbet vilket också gick bra. Medans jag körde intervaller så var Gurra och körde hovfjällsrace, han åkte på ca 28.30 på 3:or vilket är en bra tid. Halli tog det lugnt på förmiddagen och körde ett A1 pass i tunneln. Sen på eftermiddagen så var jag med Mora och körde även då i tunneln jag avverkade 1.30 timme skate för att sen byta till klassiskt och köra impuler med skidgym, vi fick lite tips och råd av den numera som han själv uttryckte det pensionerade Tobbe Fredriksson han var även med på några impulser och visade för det mesta att han fortfarande kan åka snabbt! Nu sitter jag och kollar på fotboll dock så har ju Sverige fått en dålig start med 1-0 i baken efter bara 4min. Imorgon ska jag också försöka hinna med 2 pass förmodligen så blir båda uppe i tunneln då också.

Ha de gött /Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0