Halvvasan

Tjena!

Idag skulle vi ju som sagt köra långpass i tunneln med vasaloppstema och det blev som jag hade tänkt mig halvvasan (45km) eller 35 varv, vi höll ett skapligt tempo hela tiden och var klara på strax under 3 timmar så det blev ett fint långpass. Efter passet blev det en riktigt god lunch på Valbergsängen som avslutades med en stor glass! sen hade jag ju tänkt vara kvar i Torsby i helgen men eftersom det knappt var nån annan som skulle vara kvar så bestämde jag mig också för att åka hem. Imorgon tänkte jag åka till Falun och springa en löptävling, 10 km ska avverkas och jag har inga större förhoppningar eftersom jag har kört hårt i veckan och inte sprungit speciellt mycket på sistonde.

Trevlig kväll! /Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0