Simme är tillbaka!

Tjena!

Nu har jag åkte hem till Borlänge över helgen så nu har jag fått tag i mammas dator så jag kan blogga lite (de var ju inte igår) ska också försöka få fart på min dator under helgen. Dagens träning var ett intervallpass på rullskidor, det var benskate 3min och stakintervaller 4min som gällde, riktigt jobbiga och bra intervaller blev det. I helgen blir det ganska lugnt har jag tänkt eftersom jag har en ganska lugn vecka, men på söndag tänkte jag varefall springa Hackmora bergslopp en löptävling i sågmyra på 2.9km med en stigning på ca 220m tror jag det var ett riktigt roligt och jobbigt lopp som jag har sprungit några gånger förut. Nu blir det lite glass sen täker jag gå och lägga mig!

Ha de gött! /Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0