Hård dag

Tjena!

Min dag började ju som jag skrev igår med morgonstyrka 06.30 så alarmet ringde kl 06.00 imorse, slängde i mig en lättare frukost innan jag begav mig ner mot gymmet. Vi var 7 tappra som hade hittat dig, det är många som är sjuka och vissa hade laktattest men det blev ett bra pass hur som helst. Efter styrkan blev det en snabbdusch och sen en riktig frukost på skolan sen hade jag dagens enda lektion, engelska det blev en lugn lektion och jagh försökte köpa mig fri från kursen men det gick väl sådär måste jag säga!

Efter lektionen så stack jag ut på ett kortare löppass, det blev intervaller på fridrottsbanan jag körde 10st 70-20 och sen 2st 800m så jag fick varefall ihop 20min intervall. Efter passet blev det lunch på skolan och sen var det dax för skolans träning ett riktigt jobbigt intervallpass på rullskidor i tosseberg det blev klassiskt istället för skate som jag skrev igår det tog varefall runt 11 min upp till toppen så vi körde 4st så nu är man skapligt trött efter dagens 3 pass!

Nu är jag hemma i Borlänge där jag ska tillbringa helgen, imorgen har jag änkt belöna mig med en vilodag efter dagens tuffa träningar.

Ha de gött! /Simme

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är lika galen som vanligt hör jag. Saknar dig i domnarvet!

2010-09-02 @ 20:29:33
Postat av: Simme

Ja haha:) ja det var länge sen vi tränade nu! hur går det med träningen?

2010-09-02 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0