"bägebå"

Det var hyfsat bra förhållanden i bergebo, ganska nyspårat på konstnön och isbana på hemvägen från igeltjärn vilket gav mig den absolut snabbaste hemfärden från igeltjärn någonsin!
Det var mulet och tråkigt inte en själ såg jag efter spåren inte ens någon älg!
Men men det var ett trevligt stilla pass, Nu blir det att 20:00 se sverige vinna på handbollen så att dom säkrar avancemang till andra rundan med full pott!
Om ni undrar vart dom andra grabbarna har tagit vägen så undrar jag det lite jag med!

Simon Andersson: För bitter för att blogga
Mikael Sandgren: För mycket plugg för att blogga
Simon Hallström: Bitter?
Gustav Eriksson: För mycket toffel för att hinna blogga?
Jesper Arnesson: Spelar curling?
borlänge
//
Bornström för team sunpocket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0