Veckan i Mora

Tjena alla bloggläsare!

Veckan som varit har innehållit lite allt möjligt! Förutom att vi tränat (jätte)mycket har vi haft en fifaturnering om vem som är bäst på skidgym och vi har även hunnit med att spela bowling ett antal gånger! Fifaturneringen plockade man såklart hem efter ett stabilt spel! Tror jag åkte därifrån med målskillnaden 30-2, vilket duger i krig!
Skönt att få visa vem det är som är bäst!;)

På torsdagskvällen anlände även simme till mora, och på kvällen drog ett gäng och spelade lite bowling! Mitt lag bestående av Simme, Jocke och Johan E plockade hem segern ganska lätt, vilket resulterade i en glass med kolasås på donken som pris! Riktigt Nice! På lördagen ställde jag och simme upp i det nya Intersportloppet här i Mora, men en kass rygg förstörde dagen ganska tidigt i loppet för mig och jag fick bryta i Gopshus. Riktigt tråkigt! Simme åkte länge riktigt bra och låg ett tag 6a, men packade ihop lite på slutet och slutade till sist på en godkänd 16e plats! Loppet vanns av Jimmie Johnsson som spurtslog Markus Jönsson. På 4e plats kom Henrik Alm, som tävlar för Idre SK! Alltså en tränings och klubbkompis till mig och Simon.

Idag har det inte hänt så mycket..Det händer inte så mycket för oss på dagarna, det gör int de nå! Men vi har iaf spelat lite bowling och det plockade man givetivs hem efter nästintill drömspel i min 1a serie! Fan va coolt!

Här en stekig bild på simme!


Vi höres!

// Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0