Träningsdag

Hej tänkte slänga in en kortare rapport till dagens planer


Nu i detta nya tränings år så gäller det att komma igång bra med löpträningen så idag står 1:15 min löpning på schemat i lugn stilla takt...

Senare under dagen hoppas jag på en fotbollsmatch, med lite domnarvsfolk och lite borlängebor förhoppningsvis får jag också med mig den sympatiske team-medlemen gustav eriksson!
Gustav i norge!
Kan bli en rolig dag med gull gurra!

Förresten du har väll köpt teamets t shirt? om inte tycker jag du borde slå till nu!
Du kan nu även beställa teamets autografer till samma kostnad alltså 150 kr! kan bli värt mycket i framtiden;)

Teamet hade även ett möte här i veckan

där vi pratade lite om hur vi ska lägga upp sommaren lite med läger och sådant! vi bestämde oss för att ha ett 4 dagars sommar läger och troligtvis ett höstläger i torsby!

hörs av senare! 

//
Robin för team sunpocket

Kommentarer
Postat av: !

Jorå den har vi köpt :D

2009-08-13 @ 15:38:47
URL: http://jarpensskidgymnasium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0