13/8

Fredagen den trettonde ja vad ska man säga ?
Ot urs dagen och ja jag kan väl bara hålla med...
Dagen började iallfall med klassiska rullskidor med Simme i 1,20(?)
Sedan åkte vi hem till mig åt en hastig lunch, åkte för att spela minigolf i romme men jag hade blandat ihop det så dom öppnade inte förren 5 när jag trodde dom öppnade 2...
Så vi åkte vidare till Sportfältet och deras "Proffs" minigolfbana!
Den visade sig aningen för svår för oss amatörer och inget banrekord idag direkt...
Rekordet var 31.. Simme fick 63 och jag själv blygsamma 68 .. Stryk idag igen alltså, Nerverna håller inte riktigt måttet..
Får hoppas att jag kan få revansch i någon tennis match istället!
// Bornström

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, kolla gjärna in min blogg^^

2010-08-13 @ 21:53:07
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0