31/8

Hej en uppdate från mig!
Jag var in på sjukhus besök (igen) för att göra ett nytt cykeltest, Den här läkaren tyckte att jag hade kondition som var lite sämre än en svensson så det tyckte han var helt ok? Har ju iallfall gått från pensionär kondition till lite sämre än svensson...
Han föreslog iallafall att jag skulle vila till våren och hoppas att det bara går över? yeah right att jag inte ska kunna få träna på ett år!
Han började iallfall prata om lite skidor fast han visste inte mycket.. Dock började han prata om en viss Gustav Eriksson. (kändis gurra?)
Får se om jag börjar spela fotboll som ett slags lättare träning för att se om jag blir nå "friskare"
trött på den här skiten nu!
bea-S-shirt
En inskickad Fan bild!
// Bornström

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är du för sjuk?

2010-09-02 @ 20:32:05
Postat av: Robin

En för mig och läkarna okänd sjukdom som gör att jag inte kan träna :/

2010-09-02 @ 23:20:12
URL: http://teamsunpocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0