Uteblivet inlägg

Hej!

Det lovade inlägget från fjäll-ol igår uteblev pga av att vi hade lite kvällsaktiviteter här på lägret men jag tror dom ska hinna med att skriva ikväll om dom två första etapperna bara dom får tag i en dator, men jag kan varefall avslöja att dom har tätkänning efter en etapp.

För min del så har jag bestämmt mig för att åka hem idag då jag fortfarande har ont i halsen tycker jag inte att det är nån ide tt stanna kvar hela helgen bara för att kanske kunna träna på söndag. Så nu ska jag försöka bli friska så blir det en lite lugnare vecka eftersom det är Sunpocket läger i Idre om 2 veckor! Nu sitter jag och fördriver tiden framför datorn när dom andra är ute och tränar, myrintervaller står på dagens schema sen blir det lunch och hemresa. 


Slänger in en bild från o-ringen veckan när vi var på gustavsvik och badade lite, jag i täten och Gurra längst bak!


/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0