vanlig dag

Bornström här!
Idag var jag på jobb intervju imorse! Fick jobb på ica lagret alltså! Ett steg in i vuxenvärlden skrämmande...
Får väl hoppas att få vara med i tv-reklamen "nya praktikanten Ica-Robin"
..
Efter det tränade jag med Teamets Gustav Eriksson och Emil Wuopio!
1,30 timmes skate rullskidor blev det för mig och 2 timmar för "Guld-gurra" Fast idag var han snarare "kramp-gurra"
Vi han inte långt innan man hör ett vrål av smärta från denna hjältemodiga man som dock kämpade sig igenom passet iallfall heroiskt värre!
Efter det skulle det bli Go-kart men gustav svek mitt firande...
Aja imon så blir det träning imon bitti och får se sedan vad som händer under dagen!
Snart dags för Sunpocket läger!
// Bornström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0