Idre dag 2

Hej!

Idag var det lite varmare uppe på Idre fjäll ca 10-12 minus tror jag. Kroppen känndes helt okej idag också, inte riktigt lika bra som igår men ändå bra, Jag kunde trycka på bra alla varven och gick i mål som ledare men de fick jag inte vara länge eftersom Daniel Svensson som startade 30 sek bakom mig hade plockat in och han slog mig med 17 sek och även Jack Impola gick in 0,8 sek före mig så jag slutade på en 3:e plats vilket jag är nöjd med. Sen slog man ju ihop resultaten från båda dagarna och då slutade jag på 2:a plats efter Daniel Svensson och före Androw Young som blev 3:a. Nu har jag en lugn vecka framför mig sen hoppas jag att formen är på topp nästa helg i Åsarna.

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0