Nere i Källaren

Tja!

Som sagt så är man nere i källaren eller Helvetet som Emil Jönsson beskriver det. Det vill säga att träningen rullar på för fullt och dagarna går därmed väldigt fort. Mycket träning har det blivit då jag förra veckan var med på skidskytteförbundets öppna läger på Idre Fjäll. Ganska tufft läger med hög kvalité på passen. Bland annat genomförde vi ett skaterace från Idre upp till Idre Fjäll, Springskyttetävling, stakintervaller(10* 45/30sek + 10*3min), löpintervaller(10min 70/20sek + 10min 15/15sek + 4*4min) och en massa skytte.

Nu har jag en fartperiod framför mig, den började idag med 2 intervallpass. Ett klassiskt pass med Jesper som bestod av 3*5min + 20st 10/20sek och lite gym på det. Andra Passet körde jag stakintervaller med Henrik Alm 5*5min och impulser.

Imorn fortsätter jag fartperioden, förhoppningsvis med Fest i Lillhärdal...! ;)

/ Simon H 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0