stockholm+dagen efter

Hey där!
Efter en lyckad dag i Stockholm med en Simon som fick "ragg" på årets snyggaste brud, tack vare en "tatuering" föreställande Fredrik "Freddan" Reinfeldt! Tåget från stockholm central gick 22,11 och vi blev glatt överraskade över att det var ett riktigt lyxtåg! Vi satte oss så klart på andra våningen! Efter att simon suttit och drömt sig bort om sin dröm tjej i 2, 20 var vi hemma och 850 tog oss hem till våra sängar!

Och nu till Dagen


Efter att ha somnat sent så drog jag på gymmet och pumpade lite, efter det var det bara att åka hem och slänga i sig maten och dra till tennisplanen, Det snackades ju om revansch Simon försökte snacka ner sig för att det var så varmt, Men jag oo andra sidan ångrade grovt att jag fokuserat på att träna armarna på gymmet (kanske kan komma till pass senare istället) + att jag glömde vattenflaska! I hettan så hade jag behövt vatten därav siffrorna 6-2 6-2 7-5 ...
En ny revansch får jag väl inom sinom tid hoppas jag...
Förresten åk den nya Insane på gröna lund sjukt rolig!
// Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0