En händelserik midsommardag

God kväll!
Idag har jag precis som rubriken lyder haft en riktigt händelserik dag. Efter en ganska lugn förmiddag så åkte jag med familjen och Jocke Lindstedt till mellsta för att spela lite minigolf, det blev en ganska så säker seger för mig tror det blev 4 slag ner till mamma som överaskade genom att ta andra platsen! efter golf rundan så stack jag och Jocke ut på ett löppass uppe i mellsta vi sprang runt där i 1.30tim. Sen direkt när jag kom hem så hade jag fått ett sms från Bornström som ville ta en tennismatch så jag hoppade in i bilen och drog iväg till torsång. Även där blev det en säker seger för mig siffrorna skrevs till 6-0, 6-1, 6-1 trots att Bornström spelade med sitt nyinköpta wilson racket! Nu sitter jag och kollar på fotboll och funderar på om man ska betta nått på matchen. Imorn blir det jobb igen men jag ska försöka hinna med 2 pass ändå.

/Simme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0