15km skate

Hej!

Idag var det 15km skate som gällde och jag kännde mig riktigt seg under uppvärmningen, det var väl dom 4:a heaten från igår som satt lite i benen. Jag startade loppet i ett ganska lugnt tempo dels för att jag kännde mig seg och dels för att vi skulle köra 5 varv på banan och jag ville inte köra slut på mig i början. Men det känndes aldrig som jag kom in i loppet riktigt utan jag kännde mig seg under hela loppet. Jag kom varefall imål som 12 tror jag det blev, dock så var   jag 5:a bland svenskarna så det är jag nöjd med. Gurra gjorde ett kanon lopp och slutade 2:a endast 7sek bakom Norsken som vann.

Nu blir jag kvar i Bruks på läger under veckan lika som Mora skidgym. Får dock se hur det blir med uppdateringar under veckan då jag inte har nån dator med mig.

/Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0