Borlänge

Hej!

Nu är jag hemma i Borlänge igen efter några roliga dagar uppe i Mora. Dagens träning kommer att bli ett stakintervallpass med Adam Larsson och Emil Brindbergs uppe i bergebo fram emot kvällen! Förövrigt så har jag en ganska lugn vecka nu såhär mellan 2 läger veckor! Ska försöka ta mig till gymmet nån dag framöver också för att underhålla dom få muskler jag har!

Nu blir det kaffe, måste ta igen lite eftersom jag försov mig i morse och missade morgonkaffet hos Halli och Gurra!

/Simme


Kommentarer
Postat av: ssss

du ska höra av dig när du kommer hem! och jag vill ha filmbevis eller verklighetsbevis på utmaningen

2010-11-25 @ 12:08:49
Postat av: SSSS

Jag har ju hört av mig?:) du får se imorn om det blir nån löptur!

2010-11-25 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0