Sjusjoen

Hej!

Som ni kanske har märkt så fanns det inget internet i Norge men här kommer en summering av lägret:

När vi kom dit bjöds det på riktigt skitväder, så i plusgrader och regn genomförde vi ett 2 timmarspass. Sen resten av veckan var det kanonväder med sol och några minusgrader, det blev mycket skidåkning men även många matcher fifa 2011 och flertalet viktiga sten, sax påse, bla fick Danne bädda inte bara sin säng utan 5 sängar extra och Sjökvist fick äran att gå upp och koka gröten 2 gånger. Vi hann även med att köra ett intervallpass 3*10min skate körde vi. Sen avslutade vi lägret igår med en tävling 10km klassisk masstart som jag själv kunde vinna efter ett ryck i sista backen. Sen efter sista passet när vi skulle duscha vid stadion eftersom vi hade checkat ur stugan så var man tvungen att betala med norska mynt och eftersom vi inte hade några mynt så blev det en riktig snåldusch genom att fylla vätskebältet och hälla över sig!

Nu är jag tillbaka i Torsby igen och här väntar en lugn vecka innan det är dags för tävlingspremiären i Bruksvallarna nästa helg.


Här kommer lite bilder från veckan:


Rymmer tanken 80 liter tro?


Hela gänget!


Stum björn?


Madshus har övertaget i hallen!


Mitt och Emils rum


Tv-spels hörnan


Dom två biffigaste i gänget!


Jag och Honken


Fin utsikt!


Honken är stark


Ha de fint! /Simme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0