Tosseberg

Hej!

Nu har jag kommit hem från intervallpasset i Tosseberg. Vi körde skate och jag kände mig riktig pigg nu efter morgonens vila och kunde trycka på riktigt bra på alla intervaller, det blev 4st intervaller för min del och jag körde på tider mellan 11.10-11.29 och det gick snabbast på sista intervallen.

Imorgon väntar ett långpass i tunneln med vasaloppsteama där vi får välja mellan antingen halvvasan eller hela, tror dock inte att någon är speciellt sugen på 9 mil i tunneln så det blir nog 45km för dom flesta!.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och vila mig tills imorgon.


Fin utsikt från toppen av Tosseberg!

Ha de gött /Simme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0