19 januari 2011

Dom 10 träningsbudorden

1. DU SKALL INGA ANDRA INTRESSEN HAVA JÄMTE TRÄNING

2. EN DAG UTAN TRÄNING ÄR EN DAG UTAN MENING

3. VARJE DAG DU VILAR, TRÄNAR DINA KONKURRENTER

4. VARJE TRÄNING ÄR ETT TILLFÄLLE ATT TÄVLA

5. SÅ LÄNGE DU INTE ÄR SEG, ÄR DU INTE ÖVERTRÄNAD

6. DEN SOM TYCKER TRÄNING ÄR ROLIGT, HAR TRÄNAT FÖR LITE

7. HÅRDA KILLAR GNÄLLER INTE

8. SÅ LÄNGE DU INTE SPYR, HAR DU INTE KÖRT HÅRT NOG

9. GYMPING ÄR FÖR FLICKOR, RIKTIGA MÄN KÖR CHINS

10. DEN SOM HAR FLEST PRISER VINNER



KOM IHÅG !!!

”SMÄRTA ÄR BARA VEKHET SOM LÄMNAR KROPPEN”






Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:16:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0